sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Saavutuksien iloa

 Glory of Hero

Tänään kerron teille päiväni ilotapahtumasta, nimittäin kauan odottamani saavutuksen saamisesta. Olen jo pitkään yrittänyt saada Glory of Hero nimistä saavutusta jossa pitää kerätä yhteensä 38 saavutusta, eri instoista omansa.
Tänään kun lähdin tekemään kyseistä saavutusta oli minulla jälellä vielä 2, Abuze the ooze ja split personality. Itse näissä saavutuksissa ei ollut muuta hankalaa kuin ryhmän kokoon saaminen, mutta ihanat kiltalaiseni auttoivat minua kyseisissä saavutukssa.







Sen jälkeen, kun olin nämä kaksi jälkellä olevaa saavutusta tehnyt tuli minulle postiin kirje itse lohikäärme kuningatar Alexstrasza the life binderil:tä.






























Kirjeen mukana tuli myös Red proto-drake ratsu.











Pelissä mountti -






























Sylvanas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti