lauantai 16. lokakuuta 2010

Lich Kingin tervehtiminen Icc 10 HC

Boomkin liikkeellä !
Tänään jotenkin kummasti eksyin Kiltalaisteni icc 10hc menevään group 1, joka on paljon pätevämpi kuin group 2. Saaneen kiittää eilistä talvivaatteitten shoppailu päivääni etten ollut saved. Group 1 oli jo kaatanut 10/12 eli Sindragosa ja LK olivat vielä jälellä, sindragosa kaatui helposti mutta Lich Kingi ei vielä, mutta huomenna uusia yrityksiä kehiin.

Lich king ihka elävänä ja huuhkaja vierellään.




Kuuntaikoja, siis druidin Moonkin (boomkin,doomkin ym.) muodossa.








Myöskin tulin napanneeksi frostwing hallssien saavutuksen, kun olin jo dreamwalker lohikäärmeen tappanut aijemmin.






Olihan se pakko lisätä kun kiltasta puhutaan.
Karpon Parhaat on siis suomalainen raidkilta.





Group 1 porukkaa + Minä ja pari muuta kiltalaista














Tuo hyppivä Moonkin ensitten ole minä, oikeasti ! Jos zuumaatte hieman bongaatte minut vasemmalta.














Tykkään erillaisista koriste fonteista ja niitä olisi ihana käyttää joittenkin lausahduksien kirjottamisessa schreenshoteissa, mutta juuri nyt minulle ei tullut mitään muuta kuin tuo mieleen. 

Bonuskuvat !

Aiheen ideana oli se, että istuin nuotion päällä krillattavana.

(Musta karhu olen siis minä)

Nämä kuvat missä Kuuntaikoja katsoo Boomkini muodossa suoraan kameraan ovat aika ovelia.









Eilen puhuin teille laskuvarjo bugista, okei se että sen pystyi tekemään dalaranissa oli vanha juttu jo, mutta miten pirussa sain tämän laskuvarjon Icecrownissa ja vielä lentomuodossani ?! En oikein itsekään tiedä. Tein Knights of ebon blade:jen dailyä missä piti polttaa proto-drake mountilla taloja kunnes dismounttasin rakennuksen päällä ja lensin dc, kun loggasin sisään minulla oli laskuvarjo lintumuodon kera.






Sylvanas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti